fredag 15 januari 2010

Och efter dagens 12-timmars pass e man ledig.
Nästa helg jobbar jag och jag har nog redan ångest över det.
Undrar förresten om det finns nånstans att parkera på jobbet idag.
Deras granne har varit bortrest i tre veckor så då har jag lånat deras parkering och sen har en av familjens bil pajat och varit på verkstaden ett tag nu.. Men nu har dom en hyrbil och grannarna är hemma igen. Hmm. Well well. Återstår att se.


Igår såg vi på film innan vi hoppade i säng och denna film bidde det. Finns det nån roligare film? Näe, tror fan inte det. This is the shit! Jim Carrey e nog min stora idol!

Imorrn blire ju party, dinner at 18 och sen blir det utgång på det oxå.
Shit, jag e så sjukt fattig just nu, får se hur det kommer att sluta imorrn kväll/natt!!?

Jo, jag ringde till felanmälan igår iaf, får se när dom hör av sig. Just nu är det 19,3 grader i vardagsrummet så det verkar skifta, igår morse var det ju 18,8. Igår kväll frös jag på fast jag hade långtärmat på mig igen. Och nej, jag är inte sjuk, men situation kan man kalla för sjuk. Thomas, grannen som jag köpt bil av här på gården, han har det oxå kallt i sin lägenhet. Ska man behöva ha vinterjacka på sig inomhus?

Inga kommentarer: