torsdag 7 januari 2010

Längtar hem och till ledigheten

Just nu känner jag att jag bara vill hem! Vill och orkar verkligen inte jobba idag. Vet inte vad för konstig fas jag hamnat i just nu. Känner mig ganska less på mitt jobb just nu, det händer inget nytt just nu. Eller det har inte hänt nåt nytt eller utmnande alls på riktigt länge...

Ska man säga sånt här till sin arbetsledare? Jag vill inte slutar men jag kan inte jobba länge till men den här känslan när jag väl jobbar.

Nåja, det sköna är att skolan börjat och att dagarna kommer att hå fortare.
Måste sluta nu och jobb vidare då samlingen strax är slut.

Ha en bra dag, jag ska försöka göra mitt bästa!

1 kommentar:

Camilla sa...

Trist när man börjar känna sådär. Ska jag komma och byta av dig ett tag, nemas problemas vettu! Och du hade ju kul igår med lite Disney :D