fredag 1 januari 2010

Nyårsfirandet


Just nu är jag så sugen på pizza att jag inte vet var jag ska ta vägen, men vi ska iväg och köpa det om en stund. Luganopizza e nog bland dom godaste pizzorna som finns och en sån har jag varit sugen på e två veckor nu tror jag.

Igår åt vi middag på den turkiska restaurangen (riktigt gott, fast dom va lite snåla med köttet)och sen begav vi oss tillbaka till Akalla. Där skjöt vi iväg några (läs; många) raketer och killarna va skitnöjda över det. Sen gick vi in igen och drack lite, men självklart åkte Youtube upp på tv:n och partystämningen försvann direkt. Nåja, skönt att inte vara bakis idag och riktigt trevligt hade jag ändå!

Och snygga naglar fick jag igår oxå som ni såg i tidigare inlägget. Undrar hur fort dom lossnar när man börjar jobba igen??

Hur va ditt nyår? Bakis idag?

Inga kommentarer: