lördag 16 januari 2010

Redo för party!




Ska kaaaanske sminka mig lite till, dvs ögonskugga och så. Brukar ju inte måla ögonen men ikväll kanske?
Karln är på bio och ser Avatar, jag hade fått haka på men det hade blivit för stressigt med gym, bolagsshopping och göra sig i ordning så jag hoppade det.

En timme kvar tills bussen, jag är då alltid färdig... ett bra tag innan jag ska iväg. Men allt för att slipp stressa säg??

Ska du hitta på nå skoj ikväll eller bara softa och ta det lugnt?:-) Ha en trevlig kväll vad du än ska göra!

2 kommentarer:

Jenni sa...

Du missar nåt när du inte ser Avatar..grym film!

Jag hoppas ni hade en underbar rolig kväll och att du inte är bakis imorgon..

Själv vart jag och spelade biljard, käkade middag ute och kolla film sen hemma.

Kram syrran

C sa...

Hellu babe! Hur var det igår? Du ligger väl inte bakis idag? ;)