lördag 23 januari 2010

BaH!

Den här helgen jobbar jag. Det är nog bland det tråkigaste jag vet. Att jobba helg. Det värsta är väl att gå ifrån sängen när man vet att karln ligger kvar och sover och se att det knappt är nån trafik ute.
Well well. Vi får la hoppas att det HÄNDER nåt denna helg iaf. Så man inte bara sitter hemma och gör en sak bara, som det brukar bli tendens till att hända...

Igår åkte jag runt lite. Först till Zoovaruhuset, sen Ikea och efter det träffade jag Erica i Skanstull. Vi fikade en snabbis, jag fick för övrigt världens torraste mockaruta, sen kom hennes karl och kidnappade Iris och Erica gick iväg och tränade.

Egentligen skulle en snubbe kommit hit under dan och kollat på vårt trasiga golvvärme i badrummet, men tror ni han dök upp eller? *suck*


Ser just nu verkligen bara fram emot nästa Lördag då jag ska på reptilmässan (skaffa hem allt nödvändigt) och få hem ödlan.
Eller jo, nåt annat jag kan se fram emot är en kryssning med mina kollegor, men det är inte förrän i slutet av Februari. Här planerar man långt fram...!

Och en ny router har man lyckats beställa oxå! Grattis till mig och Björn. Kanske internet börjar fungera snart igen???? Jädra skitbredband. Det har verkligen fungerat APdåligt på sistone. Nåja, hjälp är på väg nu. Jippi! :-)

3 kommentarer:

Jenni sa...

Usch arbetar också helgen så vet vad du menar.

Skulle också vilja åka på reptilmässan men tror inte jag har tid :/

Ha det bäst syrran. Ringer dig ikväll..

C sa...

Kul ha en kryssning inplanerad, skoj!! Taxfreeeeeee!

Pst..har nåt åt dig i min blogg :)

Charlotte sa...

Här arbetas också helg :-) Tråkigt men ett måste.

En kryssning hade inte varit fel. Tänker ta mig en Kielresa i vår i alla fall när jag är ledig någon helg.

Önskar dig en fortsatt trevlig söndag.