onsdag 19 februari 2014

Utflykt.

Så där ja. Då har snart halva veckan gått och den har varit bra. I går lekte vi med grannflickorna och My träffade Barbie för första gången i sitt liv. I think she loved it.
Sen gick vi hem och lagade lite mat och kort därefter kom födelsedagsbarnet Björn hem. Han fyllde hela 31 år i går. Ojoj så gammal han börjar bli ;-).My gick och sig efter att ha ätit middag och läst några böcker med Björn.


Sen började vi med Linas matkasse och då kom Daniel över. Det blev nå kycklingmackor med chilisås och grönsaker till. Mycket gott. Tror Björn fick en skumpa av Daniel och av mig fick han en till skjorta (han fick en i Söndags till kalaset), vantar och ett fint bälte.
Så blev det självklart OS och sport allmänt hela kvällen då födelsedagsbarnet fick välja.

Nä, nu måste jag rusa så jag hinner med bussen. I dag blir det utflykt. Jag har packat matsäck så jag klarar mig genom dagen. Hoppas det inte blir allt för kallt i dag. Ha det gött!

Inga kommentarer: