onsdag 5 februari 2014

Konstant koll...

Alltså det här med vab... man blir fan bra trött utav det. I alla fall av att se till att hon inte håller på med nåt bus jämt. Vi kom nyss in från att ha varit och matat grannens katt och tömt kattlådan, sen så klättrade vi i berget på baksidan av husen och jösses vad dålig kondis jag har. Det har nog definitivt med graviditeten att göra men herregud alltså. Jag är tröttare än tröttast just nu. Ber till gudarna att My ska somna efter att hon ätit lunch...! Ringde till och med Björn och bad honom köpa hem middag i kväll för jag är då säker på att jag varken kommer ha motivation eller ork till det.


Vi fick lite sällskap i skogen också :-)
Ja det är redan Onsdag. Jag funderar på om jag ska ringa sjukvårdsrådgivningen och fråga om vi behöver gå till vårdcentralen innan helgen om inte det röda i ögat har försvunnit innan dess. Ögoninflammation ska vad jag läst mig till försvinna av sig självt på en vecka ungefär, och detta började i Lördags. Då kan man i alla fall få bort det tills Måndag så hon kan gå på dagis igen.

I helgen hade vi tänkt träffa lite vänner och åka över till Jenni och Micke i helgen. OCH då hoppas jag att ögontjossimojset är borta tills dess. Annars får vi glömma bort att träffa Jenny och hennes kids. Vill ju inte att My ska smitta ner de heller.

Oh well. Ska låta lillfisan leka lite innan det är dags för tuppluren..

Inga kommentarer: