fredag 14 februari 2014

Ganska så trött.

Jag måste säga att den här dagen har gått förvånansvärt bra. Och det beror nog mest på den lugna Nils. Medan vi har yrvädret My som röjer runt... Men vi har i alla fall lekt massor, ätit gott, varit ute och lyckats få till en varsin sovstund! Det trodde jag inte! Men Nils somnade i våran säng och My gick och la sig i sin säng, fuckin' sweet. Utomhusvistelsen var inte den roligaste dock. My fick för sig att springa iväg.. dessvärre är hon väldigt mycket snabbare än Nils, så efter en stund hade hon lyckats springa så långt ifrån så jag var tvungen att ta Nils i famnen och springa efter. My aka lillskiten hade lyckats springa väldigt långt bort och vägrade lyssna på mig när jag bad henne stanna och vänta, så jag fick ta henne under armen och knata hemåt. Åh vad arg jag var då. Hon sprang liksom ut på vändplanen där det finns bilar, INTE OK! Och så skulle det klättras i berg, inte heller så kul när man skulle ha koll på två och då den andra var mycket snabbare.. Huvva, då vet jag vad jag inte ska ge mig in på när bebbe nr 2 kommer!

Nu är jag rätt mör må jag säga ändå. Nu ska jag dessutom läsa böcker med Mysan. Skriver mer sen.



Inga kommentarer: