onsdag 26 februari 2014

Kurs och spenderarbyxor på.

Nu ligger jag här i sängen, kursen är slut för i dag och middag återstår 19.00 i kväll. Funderar på om jag ska sova eller inte innan... behöver ta en dusch innan middagen dock. Och sover jag för kort stund så kan jag få min berömda nysa-ihjäl-mig-efter-sovstunden-chock. Inte så roligt med andra ord.

Nåja. Shopping blev det efter att vi varit duktiga och lyssnat och fikat massor, kursen handlade om LSS-lagar och så kom FK och pratade en stund (för länge enligt min åsikt). Hittade en hel del till både mig och My. Tröjor, byxa, t-shirt, mockasiner och mössa till min lillfisa. Och gravidkläder pour moi. Hittade en fin klänning, några toppar, kofta, skjorta och en finfin muminkasse. Måste säga att jag känner mig väldans nöjd!

Har fått kontakt med flera personer här på kursen dessutom och det känns ju kul! En av personerna är mamma till min brukares kompis, och en annan jobbar visst med syrrans gamla brukare, haha.. Roligt att man började prata med just de!

Nu blir det till att kika på om det går nå skoj på tv. Adios!

Inga kommentarer: