fredag 7 februari 2014

So fucking slut.

En riktig pissnatt med My har lett till att jag är hel jävla slut. Inte nog med det heller. Jag har inte energi till för att försöka få henne i säng heller. Har redan försökt två gånger och jag orkar fan inte mer. Hoppas på att Björn kommer hem i vettig tid så jag kan andas ut och bara gå ifrån en stund. En hel vecka med en inte helt friskt tjej tar på krafterna SOM FAN.

Har i alla fall fått lite planer för helgen. I morgon åker vi och hälsar på Jenny och hennes småttingar. Det blir tredje dagen på Mysans ögonkur så det borde vara relativt mindre smittrisk, och dessutom har hon knappt nå ögongegga kvar nu. På Söndag är vi bjudna över på lite middag hos syrran och Micke. Hoppas bara på att det inte blir för sent för lillfisan.

Nu måste jag se vad My gör för bus inne på rummet. Dörren stängde hon och nu röjer hon troligtvis i garderoben......

Inga kommentarer: