fredag 14 februari 2014

Konkurrens om plats i magen.


Vi har precis ätit middag och jag är PROPPMÄTT!!! Det blev hemmagjorda hamburgare till middag och det var supergott. MEN, till skillnad från annars då jag utan problem äter en hamburgare med pommes till så orkade jag fan inte hela hamburgaren i dag, och inte många pommes frites heller... Man märker fan att det är mindre plats för mat i magen nu.. bebben börjar ta mer och mer plats.



My och Björn sitter uppe i vardagsrummet och ser på lite tv innan det är dags för lillfisan att gå och lägga sig. Pyjamasen är på, blöjan bytt och tänderna har hon borstat. När hon somnat tänker jag bänka mig i soffan och ligga där och bara jäääääsa.

Ja, det är ju Alla Hjärtans Dag i dag... Björn fick en fin ros i morse och sen har vi inte hunnit göra så mycket än att laga middag och leka med My och Nils. Men när My sen har somnat så ska jag ta fram vår gemensamma present, hope he likes it.

Nu ska jag vara social med mina två älsklingar. Hoppas ni alla får en härlig Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer: