onsdag 27 juli 2011

Vecka 30.

Lite grönare och finare på balkongen nu, och växterna har äntligen börjat blomma lite, dom jag planterat, inte för att det syns på bilden men men.

Denna vecka blir det inte träning tre gånger, utan bara två... Finns inte tid för mer träning tyvärr.. Fast idag lyckades jag ta mig till gymmet med cykeln! Andra gången i år jag använder den så man kanske ska skämmas lite.. Men det är ändå bättre med två gånger istället för inga :-D.

Svettigt... Skönt att hänga på ballen då.

Så ca en halvtimmes cyklande blev det idag, endast fem minuter på crosstrainern (pallade inte mer) och lite biceps + handleder + rygg + axlar + triceps. Idag bidde det en blandning av allt det goda.
Och så träffade jag Sara på gymmet också. Trevligt trevligt.
Egentligen skulle jag och Nina tränat idag men hon hade fått tid för en arbetsintervju, får hoppas på att hon får jobb nu när hon är färdigutbildad.

Imorrn jobbar jag dag och då ska jag över till morsan och äta hennes goda pizza :-)
Syrran och Micke ska dit och jag är inte bästis med Björn just nu så han får inte komma (och för övrigt så äter han ju inte ost på pizzan och mamma snålar inte på osten om man säger så). Så det blir en liten familjekväll.

På Fredag ska jag och Louise träna efter att jag jobbat klart och sen kanske vi skulle käka ihop också :-). Min kära Louise.

Och sen jobbar jag ju i helgen. Egentligen skulle jag inte jobbat förrän nästa helg men med tanke på att dom ska till resa norrut och den andra assistenten (han har sin släkt och sina vänner där) så behöver vi inte va två där uppe.
För övrigt gillar jag inte att åka med dit. Trångt och tungt (inga hjälpmedel mao) och så har man inget att göra sen när man slutat jobba...
Så jag blir nog ledig från Onsdag till Söndag den veckan. Långledighet, yaaaay!

Inga kommentarer: