onsdag 13 juli 2011

Gravidkläder

Dags att börja leta efter sånt också.
Har precis kikat på några hemsidor på nätet och damn va dyrt det mesta är!
Dom enda som faktiskt hade vettiga priser var H&m.
Där hittade jag några plagg men enligt hemsidan fanns det inte sååå mkt att välja bland.
Jag har som tur redan ett par gravidjeans som jag hittade på MQ med 50% rabatt, så det känns ju skönt. Dom vanliga jeansen kan man knappt använda då dom sitter åt som fan i midjan, not skönt at all.


Idag ska Björn iväg och träna igen.
Jag känner definitivt inte för att pressa kroppen tredje dan på raken så jag hoppar det idag och tränar nån annan dag denna vecka. Igår lyckades jag iaf med en timmes cardio och fan va jobbiga dom sista minutrarna var, pheow!
Jag funderar på att dra till Skärholmen och kika runt på lite kläder :-). Shopping e aldrig fel..

Har du några tips på lite billigare gravid/mammakläder?
Och ett par hängselbyxor.. Where the fuck hittar jag ett par fina såna? Har inte sett det nånstans...!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag köpte mina vänta-barn-kläder på H&M, tyckte de hade ok priser med tanke på att det är plagg man bara har i några få månader. Iaf när det gäller byxor. Annars rekommenderar jag tunikor, jättebra att ha även sen när bebisen kommit! Köp dock inga större mängder skor nu, har du otur blir det som för mig och en del av mina kompisar..att du får större fötter efter graviditeten :(