måndag 11 juli 2011

Planering..

Det känns fortfarande lite overkligt att det finns en liten bebis i mig, och som faktiskt lever..
Jag har varit lite orolig och nervös inför den här dagen men när jag fick höra dom där snabba hjärtslagen så blev jag och inte minst Björn jätteglad.
Jag är gravid. Nu kan jag "komma ut" med det.
Man har ju hållt tillbaka lyckan lite med tanke på att man inte vetat om det lilla som växt i en verkligen har levt men idag fick man ju bekräftelse på det.
Den 5:e Augusti ska vi till Liljeholmen på ultraljud. Det ska bli kul, om inte ännu roligare än det vi upplevde idag.

Just nu satt jag och kollade på lite barnvagnar, vet redan vad jag vill ha men har ingen lust att köpa den modellen som ny för elvatusen... Hittade några på Blocket för tvåtusen istället.
Lite rimligare summa...
Men men, det blir ett senare köp det.

Nu ska jag dricka upp mitt goda te och kanske se nån film med min gubbe :-).

2 kommentarer:

Lauritzen sa...

wohoo :) Jag är så glad för eran skull ska du veta!! <3
all lycka till er!

Camilla sa...

Jättekul! Och ja, du har nåt att se fram emot..ultraljudet är helt fantastiskt!
Fattar inte hur det kan vara så dyrt med barnvagnar, brrr. Vi hade en emmaljunga city cross för ca 6000. Var jättenöjd med den. Bra andra handsvärde var det oxå. Sålde den efter 2,5 år för 4000 :D