måndag 25 juli 2011

Bra träningsväder.

Men tror ni jag har tränat idag?
Icke...
Har knappt funderat på ifall jag ska träna ens en gång.
Har nog inte inte gjort ett piss idag, eller jo, jag har ju faktiskt satt igång tvättmaskinen, haha.

Pratade precis med Jenny som vart hos barnmorskan idag med Noah.
Han väger nu ca 6200 gram och är 62 cm lång!
Och är bara 6 veckor gammal, oh my gosh!
Ska över till henne nu och käka lite lunch och fika lite :-). Så najs att nån annan är hemma på dagarna när jag e ledig på Fre- och Måndagar ibland.

Magen syns lite nu va? :-)

Själv längtar jag som bara den efter den 5:e Augusti! Kan inte bara den dan komma nu så vi får se våran snuttiplutt???!
Tycker mig känna nån spark och/eller konstigt bubblande ibland. Igår kändes det som nån spark men det kanske var min puls.. konstigt att känna den i magen men men..
Men för en timme sen e jag rätt säker på att jag kände en spark. Roligt :-)
Fast man e ju lite osäker ändå.. Men det blir väl tydligare ju längre in i graviditeten man kommer.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja nu har du ju riktig mage :D Jag tyckte det var jobbigt innan magen blev en 'bebismage'..när man mest bara såg småfet och plufsig ut. Mysigt med bebismage :D Och ja, sparkarna kan bli riktigt rejäla länge fram. Minns jag fick sparkar upp mot revbenen som gjorde riktigt ont. Men det är ju fantastiskt när man börjar känna av det lilla livet :)