onsdag 20 juli 2011

Så jävla dålig!

Gaaah! Ända sen början har jag AVSKYTT Halebop-reklamen...!!
Kan dom bara inte sluta upp med den? Förstår att dom kan rulla den om och om igen då den inte lär kostat nåt att göra.. Men shiiit, dags att lägga ner.
Jag kommer inte köpa nå Halebopskit och jag hoppas inte andra gör det heller då jag hoppas dom hatar reklamen lika mkt som jag gör. Jag kan inte se den, jag måste byta kanal när den går på tv... Blä. Och även om jag pratar skit om den i min blogg så gör ja ändå reklam för skiten själv. Men på ett negativt sätt, mohahahhahhaa!
Värdelösaste reklamen EVER.

Nåt som inte är värdelöst e att jag hittade en rolig bok som handlar om att bli pappa och med en hel del humor i. Björn fick den igår kväll och läste ut den direkt (iofs inte så många sidor men ändå) och skrattade några ggr :-).
Hoppas den lärde honom något iaf då han fortfarande inte läst boken vi fick från barnmorskan..


Nu ska jag äta upp mina nudlar och kolla med jobbet om jag ska åka dit tidigare då dom kanske är vid stranden....

Inga kommentarer: