söndag 24 juli 2011

Sunday morning.

Snart, alldeles strax e det dags för frulle..
Hungrar ihjäl här men orkar inte slita mig från datorn och tv:n.
Va hemskt det är, det som har skett i Oslo :-(
Riktigt jävla jobbigt för alla som förlorat nån. Speciellt föräldrar som förlorat sina barn, måste va bland det värsta som finns..
Synd att det, nä förresten, han ska inte ha dödsstraff, tycker han ska våndas och misshandlas i fängelse den där Anders Behring Breivik. Många år tycker jag att han ska sitta där, helst en livstid.






Till nåt annat iaf...
Jag hade en trevlig kväll i Fredags.
Jag och Björn handlade lite käk på Hamburgerprinsen och drog sen över till Jenny och Noah. Han va lite svårflirtad under kvällen men jag fick honom att le och skratta några ggr, och få ut lite skit då jag satte honom i ett bra sittläge på amningskudden, då vart han lite gladare. Måste säga att jag känner mig ganska trygg med Noah. Även fast han gråter. Förut fick jag mer panik över barnskrik men det känns lite lugnare med honom.
Kanske börjar jag bli tryggare i mig själv med tanke på att jag har ett barn på väg?
Och så känner väl bebisar av sig sånt där också?


Igår skulle Louise egentligen kommit över men det bidde inte så, hon mådde dåligt och stannade hemma. Men som planerat kom Erica och Nicklas med busungen Iris över och grillade med oss.
Riktigt gott blev det! Grillat är godast som Burger king säger, fast jag aldrig äter där...
Sen käkade vi lite glass med jordgubbar och blåbär.
Jävlar vilken busunge Iris har blivit. Hon springer överallt och försvinner också, om inte Erica eller Nicklas springer efter, och så ska det helst hända saker och ting hela tiden.
Mkt för föräldrarna att göra när barnet är i den åldern när dom börjat gå/springa.
Jag och Björn skrattade men gissa vilka som kommer skratta sen när vi e i den situationen? :-D Tack för igår iaf!

Idag blir det träning och så kanske vi drar förbi Babyland och frågar lite om mjukliftar, om det skulle finnas nån som passar till våran Tako.
Nu, frulle!

Inga kommentarer: