söndag 24 juli 2011

Lyckades tre ggr den här veckan med.

Najs najs. Skönt att träna några dar i veckan och se till så man inte behöver bli fetare än nödvändigt. Hade jag inte tränat så hade jag säkert legat på tresiffrigt på vågen då jag älskar mat och annat gott.
Har gått upp ca 4 kg sen jag var hos barnmorskan i Maj för inskrivning. Får se vad vågen visar nästa gång (dom visar olika, vågen hemma och vågen hos BM).
Körde hårt med biceps och axlar idag, och lite handleder.. Bidde bara 20 minuter på crosstrainern, men ska man orka både får man dra ner på det ena.. En timme cardio och muskler funkar inte för mig iaf!



Old pic, dags att klippa sig blev jag påmind om...

Camilla, en fråga. Hur många ggr i veckan hinner du få tid för träning? Kom att tänka på ifall du och jag ska köra nån liten utmaning? :-)

Inga kommentarer: