tisdag 10 maj 2011

Tiistai.

Och ni har väl förstått att det betyder Tisdag på finska va?







Jag sitter här på balkongen och njuter av solen lite. Orkade som vanligt inte fixa nån ordentlig lunch så det blev en naturdiet, ett kiwi och lite vatten. Jag lyckades ta mig till gymmet idag, det fanns inte mkt motivation idag inte. Men jag lyckades köra 60 minuter cardio och därmed förbränna en liten del av allt det fett man tryckte i sig i helgen, som för övrigt var väldigt trevlig :-).

Om en stund ska jag plocka upp Louise u Älvsjö, sen drar vi till skolan.
Hon kommer förresten över imorrn kväll efter jobbet och sover över här. Björn ska på kryssning imorrn så det blir kul med lite sällskap av bästisen.
Dan efter kör vi med Afro innan jobbet.

Smell you later.

1 kommentar:

Camilla sa...

Kiwi o vatten skulle leda till att jag hungrade ihjäl tror jag :/