fredag 20 maj 2011

I'm gonna be poor.

Just nu sitter jag på balkongen och njuter av solen och värmen.
Om nån timme så där är det dags att åka ut till Haninge för lite spinning med Louise.
Därefter ska vi äta sushi och det är ju inte ofta man ätit det på senaste tiden! Och efter det ska jag handla hem grejer inför morgondagen..

Jag pratade med morsan i telefon nyss och kom fram till att jag kommer bli.. typ bankrutt efter den här festen, känns det som.
Ska handla kött, korv, kaffe och en massa tillbehör och grejer till dom två olika sorters potatissallader jag tänkte göra, och imorrn blir det till att handla parasollet på Jysk (till morsan) och släpa med Björn så han får hjälpa till att bära.
Antingen blir det till att göra potatissalladen ikväll eller imorrn bitti, haven't decided yet. Köttet ska iaf marineras ikväll!


Dom har gjort fint vid grillen på gården nu också. En jämn och fin plats där det nu finns plats för flera bord :-) Yay!
Någon som e med på att grilla nån dag?!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag vill grilla! Hoppas ni får riktigt fint väder idag :)