onsdag 25 maj 2011

Keskiviikko.

Jomensåhärungefärserminryggutjustnu, or not!

Jodårsörusåatt.
Då var det Onsdag då. Inte långt kvar till helgen.
Dock har jag inte jobbat klart idag. Har inte ens börjat jobba idag.
Men, jag har iaf tränat idag.
Det börjar fan ta emot jävligt mycket nu med träning, tur man har det där stämpelkortet så man "måste" till gymmet minst två dar i veckan för att få dom där två stämplarna, som i slutändan resulterar i att man får en belöning för att man tränat minst två ggr i veckan i tre månader.
Idag körde jag 30 minuter cardio och rygg + bröst +triceps. Kan säga att det var riktigt jobbigt idag (har kört mest pass och cardio på sistone, så musklerna var jobbiga att aktivera!).

Hupp, det känns som att det är fullt upp den här helgen.
Jag ska iofs ringa till morsan och kolla hur Fredagen blir, vi ska kanske till morsans polare som bor nånstans ute i Bro, och blir det inte av så blir det nog en slapparFredag. Har jag förresten Zumba bokad då? Bäst att checka upp det..
På Lördagen, beroende på ifall jag sover i Bro eller inte, kanske äta lunch med Louise och sen blir det lite ljus-/tupperwareparty. Sen ska jag och Björn till en restaurang i Långbro, han har bokat bord :-).
Och imorrn förresten ska vi fira Homan på Patricia förresten.... Huvva, mycket som sagt.
Var det nåt på Söndag också? Jodå, flytta över en del grejer från syrran.. Då får fan Björn komma och hjälpa till. Vi bar en massa igår, jag, syrran och Micke.. Och han skadade sig dessutom.. :-(
Va skönt för henne att få ett eget förstahandskontrakt. Verkligen.

Nu ska jag smörja in kroppen med lite lotion så den mår bra och försöka hitta lite kläder för dagen också.

Inga kommentarer: