tisdag 31 maj 2011

Different car.





Idag åkte gubben min till Malmö med en kollega och är borta i två dagar...
Och istället för att dom skulle köra ner i en liten Suzuki Swift så bytte dom så att dom åkte ner med Audin istället och jag fick ta swiften.
Annorlunda bil må jag säga. Men det enda som skiljer den åt våra bilar är att man inte stoppar in nån nyckel och vrider om och så startar bilen, utan det räcker med att ha nyckeln i fickan och trycka på startknappen i bilen. Det känna wierd....
Nu har jag iaf tränat och handlat syrsor..
Dags för lunch.

1 kommentar:

Camilla sa...

Men oj, vad helskumt att kunna starta bilen med nyckeln i jackfickan! Känns inte som en bil för mig, haha, lyckas alltid få min mobil att ringa och ha sig till andra när den ligger i fickan/väskan. Vore dumt starta en bil ovetandes, haha :D