söndag 1 maj 2011

Sunnuntai.

Haha, fint att man själv kom med på bild när det inte var meningen..

Betyder Söndag på finska. Man kanske ska börja lära ut det på bloggen? :-D

Just nu sitter jag och dricker lite iste peach och ja, bloggar.. och glor på lite film.
Jag har precis vart till Stefan och lämnat lite kolakakor som jag bakat och en tröja jag hittade i garderoben till soppköket som håller i Björns trädgård. Hoppas det går åt.
Och så hann jag handla lite mat och lite filmer, eller ska man säga Vänner-säsongerna 4&5.

Har inte käkat nåt frulle heller då vi bara hade två ägg hemma imorse (och jag ville att Björn skulle ta dom) och just nu kan jag lika gärna vänta ett tag till då vi ska iväg till Erica och Nicklas och grilla sig lite.
Efter det kommer brorsan över till middag och så ska han få skifta däck på subban.

Gårdagen var trevlig.
Fick träffa Louise och Lilian på stan. Vi fikade och lunchade (bara jag iofs då dom redan hade käkat innan mig) i Gallerian och jag åt en UNDERBART god morotskaka, ju mer gegg, desto bättre säg!
Sen knatade vi runt i affärer och shoppade lite och snackade en massa skit.
Själv var man tröttare än tröttast och fick magknip efter att man hade ätit... Och likadant vid middagen sen när jag kom hem. Segt.

På kvällen åkte vi till Björns polare Koffe som hade lite valborgspartaj ute i Norsborg.
Jag fick vara the designated driver och Björn fick dricka sig lite. I vanliga fall brukar det vara tvärtom, får nog ge tillbaka lite nu kanske?

Inga kommentarer: