tisdag 31 maj 2011

Smart.


Har precis pratat lite med min chef via sms, han ska boka en resa åt mig från Västervik och hem Torsdagen den 30:e Juni.
Jag har känt mig lite stressad över Fredagen där då vi ska till Finland då men chefen kom på att jag faktiskt kunde åka hem redan på Torsdagen så det inte behövde bli så tajt om tid för mig. Och sen visade det sig att brukarens storasyster kanske också följer med till lägret så då blir vi fler som kan hjälpa brukaren. Men det är som sagt inte riktigt säkert än.
Men nu skickade jag iaf uppgifterna till chefen om när den senaste bussen går från Västervik på Torsdagen så bokar han den via assistansbolaget.
Så nu slipper jag stressa upp mig över det, riktigt skönt.

Dagen idag var väl sådär, jag var trött och otålmodig direkt när jag kom till jobbet, men det släppte sen... Segt ändå.
Blir till att jobba kväll imorrn med och sen två dar på raken.
Nu ska jag äta upp resten av chipsen och fortsätta se på The kingdom, en riktigt bra film som du borde se om du missat den.

Inga kommentarer: