måndag 2 maj 2011

Detta svulleri!!


Fy fan vad jag vräkt i mig onyttigheter i en vecka nu typ!
Kolakakor, chips, bananasplit, glass.. Det går nog säkert att utöka den där listan!
Denna vecka får nog allt bli nyttigare! Och mycket träning när jag väl tränar.
Och mest onyttigheter blev det igår. Så blir det alltid när brorsan kommer över. Han ska alltid köpa med sig nåt gott, haha.

Idag kommer David över också.
Tänkte göra lasagne för en gångs skull. Det var nog hundra år sen jag gjorde det.
Så det ska bli smaskens!

Hoppas bara inte det skiter sig när jag ska sluta jobba idag. Måste iväg lite tidigare och ska hjälpa syrran med lite smakråd ang. tapetval. Kul att hon vänder sig till mig och vill ha lite tips och råd om sånt.

Happ, då var Usama Bin Ladin död också. Det var på tiden va? Eller e han verkligen det? Är det inte en dubbelgångare då?

2 kommentarer:

sarah sa...

svar: Tack :) Ja det e grymt med begagnade möbler, kul att ge hemmet en personlig prägel och inte bara köpa nytt!
Ser framemot att renovera den :)

Camilla sa...

Man måste få svulla ibland :D