måndag 30 maj 2011

Riktigt najs dag.

Jag började morgonen men att inte kunna somna om efter att Björn åkte till jobbet.
Surfade en stund och sen somnade jag i soffan. Vaknade två timmar senare, vid tolv och passade på att sola lite på balkongen.




Vi har ett bibo i fönstret på balkongen tror jag. Flera gånger flög det in bin i hålet där man egentligen har "fönsterhandtaget" men vi har inget sånt, därav hålet. Måste kolla upp det där lite närmre, vem vet, man kanske kan börja sälja honung??!

Hörde av mig till Louise och frågade vad hon hade för sig och hon ville ses och det ville hon. Så jag åkte över med lite jordgubbar, och så hade hon bakat en marängtårta och hade melon hemma, riktigt gott var det!
Därefter åkte vi till Sickla köpkvarter och kikade runt lite. Jag hittade ett par jeans på rea, inte helt fel..
Sen kom Bonnie med Emil och Alexander en stund efter henne och därefter fikade vi, igen... :-D
Morotsmuffinsen var sjukt god!

Därefter skjutasade jag Louise och Alexander till Årsta och åkte hem och vände typ. Åkte in till stan med Björn på hojen och käkade god thaimat på ett ställe på Skånegatan som var supermysigt, och maten var riktigt god också.

Så man kan väl säga att jag haft en god dag idag och fått äta en massa gott.
Nu ska jag sova sig lite :-). Nattinatt!


2 kommentarer:

Therese sa...

Jag gillar ju din blogg men man ser inte hela texten.. :(
Blir skit konstigt att läsa...Kan du itne fixa det?

Bruttski sa...

Om du inte ser texten så behöver du förstora texten i din webbläsare något. Det gör du längst ner till höger i fönstret där det står siffror och procent ihop, testa vettja!