torsdag 22 juli 2010

Tajt om tid.


Just nu väntar jag på ett samtal.
Ett samtal från en bilskrot.
Igår när vi fixade fälgarna så kokade motorn...... Not good.
Nåja, det hade hänt mig även om jag stått och köat nånstans så jag är glad att det hände med Björn.
Det bilskroten har som vi vill åt är en kylare, men den sitter monterad och snubben har förhoppningsvis satt igång att montera ner den. Och jag hinner förhoppningsvis hämta den innan jag ska till Globenhälsan. Känner mig redan stressad. Uscha, gillar inte den känslan.
Sen blir det att skynda sig till jobbet efter läkarbesöket....

Imorrn ska jag och Björn till Bro efter jobbet. Vi ska äta lite god mat och kanske lite promilledricka med Louise och Alex. Louise ska nämligen till Turkiet i två veckor och jobba. Skönt för henne, lite trist för mig... Hon kommer ju att vara som en bränd pepparkaka nä hon kommer hem igen, haha!
Och på Lördag kanske man ska träffa Therese och fira hennes mamma lite som fyller år :-). Synd bara att man e så satans fattig just nu...
Nåja, lönen kommer på Tisdag. Bara att se fram emot det dårå.

Inga kommentarer: