onsdag 14 juli 2010

Neråt då.


Fan det är inte så värst kul att vakna med magknip på morgonen säger jag bara, wonder why.
Gårdagen va rätt mysig, träffade Zandra och Meya, vi hann spela lite spel, mysa med Meya, äta lite lunch och lite glass. De har dessutom några fläktar hemma som e hur sköna som helst i denna värme...!
Sen träffade jag Åsa. Det va fanimej länge sen vi sågs sist, haha.
Men det får det nog bli lite ändring på. Vi åkte först till Farsta och gjorde några ärenden och sen åkte vi till Flatenbadet och doppade oss några gånger, fucking underbart!
Därefter åkte jag hem och åt lite middag med gubben min.

Nu har jag packat i ordning allt är jag ganska säker på. Men jag måste ner till centrum innan jag blir upphämtad av chefen, är fan skyldig honom 300 kr sen förra resan..
Så off till Skåne.. Uscha, den dialekten e nog den värsta i Sverige...
Och så blir man kvar där i en vecka. Hoppas kläderna jag packat ner räcker till.

2 kommentarer:

David sa...

Det är inte något fel på mitt hemspråk :p

Camilla sa...

Hehe..näe skånska är inte vackert. Tacka vet jag norrländska ;) Hoppas du har det gott därnere och att resan gick smärtfritt trots att den var lång :)