fredag 23 juli 2010

Snart helg.


Känner mig just nu lite irriterad på linsen som verkar ha lite repor på sig, eller så är det nåt annat skit i ögat som stör..... Nåja, vad göra när man verkligen vill ha på sig de idag.
Fick ju en liten vagel i ögat häromdan som nu försvunnit och så ska man inte använda linser.

Idag ska jag iväg till Bro och grilla lite med Louise och hennes karl. Ska bli riktigt trevligt.
Hon ska ju iväg till Turkiet i två veckor och jobba, så det är klart man måste ses dan innan hon åker! Det skulle visst komma några fler och möjligen min kollega oxå.

Idag ska brukaren till sommarslottet.
Jag ska fråga min chef ifall vi inte kan kolla med Nahla ifall hon kan tänka sig börja några timmar tidigare. Skulle ju va rätt skönt. Har känt av ryggen på tok för mkt de senaste två dagarna, och det ska jag säga till chefen oxå.
Uscha, känner mig som värsta hypokondrikern nu, haha.
Igår var jag ju till Globenhälsan och kollade upp min handled, och hon trodde att det var en sträckning och att det kunde ta ett tag innan det blev bra igen och gav mig nåt bandage att ha som stöd för handleden.
Och så ska man säga till chefen att man börjar få ont i ryggen oxå. Nåja, man kan informera, sen får man se vad som händer.
Jag menar, jag är inte klenast i stan men han väger fan en del och väger dessutom ännu mer när han spänner sig och leker glasspinne i famnen på en (han e trots allt 150 LÅNG nu).

SÅ!
Nu har jag fått klaga av mig lite. Måste strax rulla iväg till jobbet men jag har några saker till att se fram emot lite i helgen.
Ska leta lite 70-tals kläder med Björn imorrn på stan i second hand-butiker. Och på kvällen drar jag till morsans landställe och träffar lite vänner och familj. Skoj skoj!
Have a great day in the sun!

1 kommentar:

Jenni sa...

Ja linserna kan ibland krångla.
Ok repor har jag aldrig fått men det kan man säkert få..du kan till och med ta sönder dem lite grann och det märker du först när du tar på dem. Dina är så mjuka så det kan ske.

Jag säger så länge du sköter dina linser och inte känner nåt obehag av dem så kan du ha på dem när du vill, även om du tex är förkyld.