måndag 26 juli 2010

Hittat!

Pust. Hittade lite kläder idag. Lovely. Och personalen på Beyond Vintage var jättetrevliga. Dit går jag nog igen, där kan man faktiskt hitta mycket skoj!




Först hittade personalen detta men jag kände mig inte så bekväm och sexig i det direkt, mer tantigt tyckte jag, inte sant?








Sen hittade jag detta och blev så glad att det passade! Tjoho!
Stövlar, mössan, bälte + lite guldsmycken jag måste inhandla så blir det prima.
Nån som har koll på hur de sminkade sig på discot på den tiden??







Träffade även Bonnie och lilla Emil, han var ju väldans söt och hade myyyycket hår på hövvet! Så lite fika och mycket tips/hjälp fick man med kläderna!

Nu väntar jag på att Björn ska bli klar på jobbet så jag kan få med han hem och äta lite tacos. Mumma.

1 kommentar:

Camilla sa...

Schysst outfit! Testa lösögonfransar och blå ögonskugga, blir nog en hit! =)