tisdag 27 juli 2010

Längtar.


Till 70-talsfesten på Gotland nu.
Biljetterna e bokade dit nu oxå.
Vi tar med oss bilen och åker dit på Fredag kväll/natt och kommer hem på Måndag morgon. Det kommer att bli lite tufft att jobba den dagen ska nog varna familjen om.
Men skoj ska det bli. Boende e ordnat oxå.
Det blir till att bo hos Evelina. Det kan bli jobbigt. Hennes käft går i ett.
Hon e trevlig och underhållande som fan, men till slut tröttnar man på den energin... Så jag hoppas hon e lite lugnare i år än förra året.

Just nu sitter jag på balkongen och försöker få lite färg på mina bleka ben.. och så ska jag iväg och jobba snart. Hann träna lite idag oxå. Har varit lite slarvig med motionscykeln/crosstrainern/löpbandet på sistone, så idag körde jag en halvtimme på crosstrainern och en kvart på löpbandet. Tänkte göra nåt liknande imorrn innan jobbet oxå.

Ny kylare e beställd till Bmw:n nu oxå.. Får se när vi får den på plats. Vill ju köra bilen vi köpt åt mig nu.... Audi i all ära men det är fanimej roligare att få växla lite.

Inga kommentarer: