onsdag 21 juli 2010

Soppdiet.


Japp, det ska jag köra på ett tag känner jag.
Igår var jag och tränade på gymmet lite oxå. Blir inga ordentliga program nu för tiden med tanke på att jag inte kan träna biceps som vanligt.
Ska förresten kolla upp skadan imorrn innan jobbet, eller åtminstone anmäla det som arbetsskada och/eller få en remiss nånstans.

Uscha. Jag har tabbat mig lite med Björn..
Inget jag tänker skriva om här och inget som har med relationen att göra men fan va dum man kan vara ibland.. Hoppas han blir lite glader snart igen.

Jo. Jag ska leva på soppor i minst en vecka nu. Ska verkligen försöka.
Fick nån fixidé nu och måste genomföra den nu, haha.
Känns som att man bara åt och åt och åt i Furuboda och att man hemma bara har ätit kött och alltid potatis från ugnen, inte det nyttigaste kanske.

Inga kommentarer: