måndag 12 juli 2010

Schvettigt!!


Jag har precis varit och tränat och jag är världens svettigaste, känns det som. Hela tröjan e blöööt, och stinker nu oxå. Bläää! Träffade på Björns kompis Daniel på gymmet oxå, trevligt trevligt.

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag försöka få tag i de på Globenhälsan så jag kan kolla upp handleden. Testade att lyfta en stång men det gick återigen. I'm sorry my biceps, your gonna disappear.. *gråter*
Aja, man kanske kan fixa den skadan på nåt sätt istället för att bara anmäla det som en arbetsskada. Riktigt trist om jag aldrig mer kan lyfta vikter och träna armarna.

Imorrn e det planerat nu att jag ska träffa både Zandra och Åsa (faktiskt gamla kollegor från samma gamla jobb båda två). Zandra och jag kommer nog att spela spel som vanligt och Åsa och jag kommer nog kanske att ta en cykeltur.. Eller jag vet iofs inte riktigt.
Jag hoppas dock att jag får en tid idag på Globenhälsan, eller imorrn men nån bra tid så det slipper vara mitt under dan.
Nåja, duschen here I come!!!

Inga kommentarer: