lördag 24 juli 2010

Ny bakgrund.


Egentligen skulle jag till landet idag och träffa Therese och Linda idag men jag pallade verkligen inte.
Kände mig febrig, frusen och trött på kvällen, trött är jag fortfarande men det andra har släpp iaf. Jag tänker då fan inte bli sjuk när jag är ledig.

Det har för övrigt inte hänt så mkt idag.
Jag och min älskling åkte till stan och letade efter lite 70-tals kläder på stan.
Inte den enklaste uppgiften kom vi på när vi väl letade.
Till att börja med så är varken jag eller Björn "normalstora".. Vi har båda stora lår och ett redigt arsle.. Sånt hade de tydligen inte på 70-talet.
Och för det andra så är det inte vardagskläderna vi är ute efter heller utan discoplaggen. De plaggen försvinner tydligen direkt när de kommer till second hand butikerna.
Nåja, vi får leta vidare..... Var vet jag inte riktigt. Buttericks?

Riktigt trist väder e det idag oxå, typiskt att det ska komma när man e ledig.
Jag låter riktigt munter nu va?
Näfan, om det inte finns nåt vettigt att se på tv?

1 kommentar:

Camilla sa...

Här har det blivit somrigt! :)

Vi har varit i kontakt med Arla och har fått skicka in det vidriga krypet till dem. Uuuusch så äckligt och den höll lillen på att äta upp, kräks! Kommer inte äta yoghurt med frukt eller bär i på länge nu.

Svårt med 70-talskläder. Men Buttricks har ju en hel del. Ska det bli afroperuk med? Kul få klä ut sig lite :D