fredag 4 december 2009

Var rosenrasande igår kväll.

E väl lite halvkinkig fortfarande måste jag nog säga.

Igår när jag kom hem försökte jag börja med en återställning av iPhonen och det kan man bara göra ordentligt genom iTunes, men vad händer? Internet krånglar som vanligt, jag drar ut sladden till routern, det funkar fortfarande inte, jag byter dator (stationära) och det fungerar fortfarande inte!

Fast min e bara trasig on the inside...


Höll på att få krupp! Tekniska prylar som inte funkar är nog mitt värsta scenario! I HATE IT! Aja, till slut funkar bredbandet tillräckligt länge för att jag ska lyckas återställa mobilen men det hjälpte ändå inte.



Sååå, nu har jag ringt supporten och hon sa att jag helt enkelt får lämna in den på service. Det var ju kul.... Inte ens en vecka har gått och mobilen måste redan lagas, snacka om att man har otur som fick skittelefonen som inte fungerar...

Well well, what to do? Det jag vill mest just nu är att få igång internet ordentligt här hemma så det fungerar, dvs leta upp Björns router som ligger nånstans i källaren. Och så skulle jag vilja ha elen fixad här hemma oxå. Så man kan använda flera vitvaror samtidigt (eeeh typ tvättmaskin och torktumlare så man kan tvätta allt på en gång)...

Nu ska jag ringa Erica och kolla vad hon har för sig.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Förstår att du är upprörd. Kan bli galen för mindre :-) Går själv i taket när sådant händer. Önskar dig en riktigt skön helg.

Camilla sa...

Störigt när den är så pass ny!! Man borde få nåt i kompensation sånna här gånger, nåt gratis tillbehör eller vad som helst!