söndag 27 december 2009

Nu börjar jag nog bli gammal tror jag.


När man börjar störa sig på folk som skjuter iväg sina fyrverkerier innan nyårsafton har man väl ändå fått stämpeln "tant"?...
Eller så irriterar man sig bara på smällandet.... och slösandet av raketerna som skulle kunna skjutas om fyra dar och fylla himlen då istället.
Jag ska iaf ha en riktigt trevlig kväll/natt med Louise, Alexander, Björn och kanske Bonnie och Fredric. Louise har bokat bord åt oss på en turkis restaurand på Söder, det blir nog suveränt.
Förresten, tror ni karlsloken har dammsugit? ICKE.
Men han borrade hål i taket istället och jag fick dammsuga samtidigt så dammet inte spred sig vidare i lägenheten. Sen hade han inte tid att dammsuga lägenheten då han skulle iväg och träna ishockey. Alla verktyg ligger framme och jag tänker inte lyfta ett finger här hemma nu. Inte kul när det blir för mycket stök.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hi girl! JÖsses..jag hänger verkligen inte med i bloggvärlden nu när lillen har jullov från dagis! Hinner knappt titta på datorn utan har fått blogga lite från mobilen för att få till nåt inlägg. Att man trillade på magsjuka gjorde inte saken bättre. Ska eg betala räkningar nu och sen vila, men passar på att säga hej lite snabbt. Har kastat in lillen hos mormor så man får sig lite lugn och ro.
Vad många fina klappar du fick! Själv fick jag..hm..en extern hårddisk av sambon..inte fy skam då jag behövde en sån :)
Nä, bäst ta tag i räkningarna..men tack för dina kommentarer..de livar alltid upp! :)
Kram o god fortsättning!

Friskriven sa...

Då har jag varit tant sen 15-årsåldern ;D