torsdag 17 december 2009

Bonde söker fru.


Såg det igår kväll när jag jobbade med lillkillen. Vi satt i soffan och skrattade, skrattade åt Roger.
Han e då speciell. "Vill... du.... fortsätta.... dejta.... mig....?", gillar hans pauser när han pratar, och så kommer alltid hans underbara frågor, "Vad.... gillar... du..... hos.......... mig....... då?". Nä fy fan, han är varken läcker eller charmig nånstans den där karln. Men det bästa han kläckt ur sig är faktiskt, "Jag.... kastade.... ett.... getöga..... på..... hennes.... kropp"... Getöga??? WTF? Eow! Jag skulle bli rädd om en karl som liknade honom stötte på mig, huvva!

Och Thilde då, hon va ju så kär, mysigt. Hoppas det håller mellan dom så söta som dom var. Per-Jörgen eller vad han nu heter, tjejen han valde verkade inte så tokigt förtjust i honom, får se om det blir nåt där.
Nåja, nu ska jag göra i ordning mig för das work, och ta med två julklappar till skolan :))!!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Tyvärr har jag missat Bonde söker fru den här gången. Tycker annars att det är ett roligt och lite gulligt program :-)

Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag.