söndag 27 december 2009

Vad är felet?


Igår frågade jag Björn om han kunde dammsuga idag (han städar köket, but that's it) och fick nån sorts nej till svar, så då sa jag att minsann SKULLE dammsuga idag.
Så när jag kommer hem e jag väldigt nyfiken på ifall han faktiskt dammsugit eller ej, annars kan jag lova att det blir diskussioner och irritationer från min sida efter jobbet!
Ska det vara så svårt? MAN GER OCH TAR I ETT FÖRHÅLLANDE. Åtminstone av det man kan! Det står inte i min panna att jag ska dammsuga, dammtorka och tvätta bara för att jag är kvinna, sånt kan han oxå göra! I did not sign up for this!
Nåja, återstår att se hur det ser ut här hemma när jag kommer hem.... Nu ska jag iväg o jobba.

1 kommentar:

Friskriven sa...

Bor man ihop är det så SJÄLVKLART att båda ska städa... What's so hard att förstå det?