måndag 7 december 2009

Snart dags att krypa till sängs.

Har precis tvättat bort ansiktet. Det är nog bland det tråkigaste jag vet, att tvätta bort sminket.. Nåja, nu är det gjort och snart kommer gubben hem. Längtar lite extra efter honom idag.

Idag har jag fikat en massa. Inte bara själv utan med Zandra och med syrran.
På morgonen drog jag till gymmet och sprang och gick lite på löpbandet, sen tränade jag bara lite biceps. Efter det åkte jag hem, duschade och for iväg till Sumpan till Zandra och fikade, snackade skit och spelade Mario bros på Wii. Vilket roligt spel!! Lätt årets julklapp till dom som äger ett Wii om dom inte redan hunnit skaffa det spelet.
Efter det åkte jag hem och så kom syrran över en sväng och åt middag och fikade lite mer med mig. Och när hon stack hem fikade jag lite mer själv. Kommer nog fan rulla till jobbet imorrn.


Ååååh, vill ha tillbaka min iPhone nu. Lämnade ju in den på service i Fredags. Får inte tillbaka den förrän (möjligen) på Måndag nästa vecka.


Nu ska jag nog lyssna på min favvolåt, Raise agains - Hero of war.

1 kommentar:

Camilla sa...

Den låten var faktiskt riktigt bra!! Du har önskat bra låtar måste jag säga :)