lördag 5 december 2009

Vad jag e lyyyycklig, vad jag e lyyycklig... *sjunger*

Känner ni igen den sången?
Tommy i Pippi Långstrump-filmerna sjunger den melodin, mer kommer jag inte ihåg. Men jag är lycklig över att internet äntligen fungerar som det ska! Jag erkänner, jag är riktigt jävla beroende av nätet och blir riktigt jävla grinig om jag inte får en dos av den varje dag.
Kan internet vara mer eller lika beroendeframkallande än/som droger?

Detta hittade jag på Aftonbladet.se, stackars katt. Men hur fan? Haha, tur att den kom ut iaf!


Ikväll ska vi kanske på bio, och se denna. Första filmen va grymmast men jag gillar fan dessa.
Men innan vi ska se på film ska Björn spela en match, sitter och funderar på ifall jag orkar gå på matchen och heja eller om jag ska göra annat?



2 kommentarer:

Friskriven sa...

ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag... BLÄ för Tommy :P

Camilla sa...

Snygg ny bakgrund förresten! Hoppas filmen är bra och att ni har en härlig avkopplande kväll på bion :)
Känner igen det där med internet, jag kan bli grinig som f-n när det inte funkar. Känner mig handikappad och avskuren från omvärlden.