lördag 5 december 2009

Bil köpt!

Det stod mellan den här och en nyare Audi som faktiskt kostade 80 00:- mer..
Men denna blev det istället och det är jag glad för.



En Audi A6, 4,2 liter (300kh), quattro -00.
Pretty najs. Det enda trista med den är att det finns lite ädelträ i intrusmentpanelen men annars är resten very very najs.
105 000:- kostade den och relativt bra ränta fick vi. Eller ska man kanske säga, Björn. Då han faktiskt köpt bilen. Och bilen får vi på Måndag.

Nu ska jag beställa biljetter till kvällens bio.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Vilken fin bil! Kul att ni hittade en till slut :-)

Camilla sa...

Roligt med ny bil! Grattis till att ni hittade en ni ville slå till på, inte alltid det lättaste i denna djungel av bilar :)

Och du har rätt, man dör eller får cancer av det mesta. Det där med chipset hindrade inte mig dock när det var på tapeten, jag glufsade i mig i vanlig ordning..hihi