tisdag 8 december 2009

Känner mig misslyckad just nu..


Är inte alls på topp just nu, sitter bara och funderar massor, och alla negativa tankar och saker man hört på sistone som ploppar upp...
Har inte orkat engagera mig med träningen tillräckligt, äter alldeles för mkt gott (orkar dock inte bry mig just nu), orkar inte städa och plocka undan idag (fast jag borde).. känner inte ork för nåt alls just nu.
Känner att det är dags att lägga sig så tankarna försvinner..
Så vaknar man förhoppningsvis lite gladare imorrn.
Just nu hade jag behövt en karl som kom hem med blommor och som städade undan skiten så man slapp se det imorrn när man går upp. Dock är på träning nu och lär inte orka sånt när han kommer hem.

2 kommentarer:

therese sa...

Usch gumman!
Alla känner så fron och till, med det brukar gå över sen ja..
Hoppas du sov gott iaf=)
det där med blommor kan man ju bara fetglömma, karlar är inte såna haha

Charlotte sa...

Men usch. Det låter inte kul att må så :-( Hoppas det känns bättre idag.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.