torsdag 3 december 2009

Mycket kan man göra men vissa saker e FANIMEJ krångliga!

Försöker just nu överföra musik från datorn till mobilen. Det är nog fan inte det lättaste jag gjort men tror att jag kommit på det efter några timmars pillande (sjukt!!).
Tycker man ska kunna göra den "drag and drop" som i Winamp men icke.



Allt för att göra det så eget och krångligt som möjligt. Minus för det.

Dock är det grymt bra ljud i den när man lyssnar på musik, nästan så jag funderar på att köra med musiken från mobilen istället för att lyssna på radion i bilen som har så kassa högtalare.
Fast det gör jag inte, det är fan farlig.. men nästan.... ;-)
Ja, jag sörjer ju fortfarande Audin. Orättvist att det blev som det blev med den. Dock kanske den får fortsätta leva. Som leveransbil för gubbens företag. Då blir det ett flak utav det där icke-existerande-arslet.
Nåja, jag måste hoppa in i duschen, har vart i tränat lite och det börjar lukta urk här i köket.

2 kommentarer:

Camilla sa...

En del teknikprylar tenderar att bli mer o mer knepiga att använda, det börjar vara lite väl många funktioner! Sen är man kanske dålig på att läsa instruktionsboken..ehum..iaf är jag det :P

Camilla sa...

Uhm..jag undrar om min kommentar gick iväg? *testar*