tisdag 2 december 2014

-XX,X kg.

Sitter hemma med My och Loui. Hon ser på lite julfilm med Musse Pigg och hans vänner och Loui ligger här bredvid och sover lite.
I dag är det vägningsdag och i vanlig ordning har jag vägt mig innan frukosten som jag brukar göra. Den magiska siffran -0,8 kg visar sig igen. Helt otroligt återigen då jag åt en maaassa gotta i Söndags! Nu visar vågen 71,8 kg. Heeelt sjukt! Fattar ni att jag gått ner 11,9 kg! Alltså tänk er att ställa 12 mjölkpaket bredvid varandra. Det känns otroligt! Otroligt skönt!
Hoppas på att nå mitt andra delmål på 70 kg till Julafton, får se om jag lyckas. -1,8 kg borde inte vara en omöjlighet på 3 veckor.

Rekommenderar Viktväktarna om ni vill gå ner i vikt. it really works!

1 kommentar:

Camilla sa...

Du är superduktig, förstår du känner dig glad och nöjd :D Jag hade tänkt starta om igår, men jag vet inte riktigt var min motivation är. Hjälper inte att jag bakade lussebullar som är typ på tusen pp vardera :/