tisdag 16 december 2014

Tisdag 16 December.

Loui sover för stunden men vaknar nog när som helst så jag gör ett snabbinlägg här. Har precis ätit lite lunch i form av smörgåsar. Är man mackoman så är man. Nädå, skämt åsido, jag har fått lägga ner det där med smörgåsar lite faktiskt, men i dag gottade jag till det med en färsk ostfralla från Lidl, nami-nami.

Jo, jag har ju vägdag i dag och självklart ställde jag mig på vågen i vanlig ordning direkt på morgonen. Visst visade vågen + men inte så mycket som jag trodde. BARA +0,2 kg! Helt sjukt i och med att jag moffade i mig så mycket tårta och kakor förra veckan. Och sen åt jag inte så viktväktarvänligt heller för den delen i slutet på veckan.. men men, vikten håller i sig konstigt nog. Väntar bara på ett BAM! och så var dem där 2-3 kilona på vågen.. kanske nästa vecka?

Aja, om några timmar kommer Vendela och Maria hit på lite fika innan barnen ska hämtas på dagis. Det hann aldrig bli nåt i går. Så det ska bli trevligt.

Nä, nu ska jag ta fram lite fikabröd innan lillskrutt vaknar. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: