söndag 21 december 2014

Kungsgran ska det vara!

Söndag den 21:a December. Bara tre dags kvar till Julafton. 
Ojoj vad tiden sprungit iväg nu i December tycker jag!
I dag ska vi köpa hem den sista maten så vi har allt klart tills den 24:e. Och julgran ska dessutom inhandlas. En kungsgran, inget annat. Den vanliga varianten barrar ju så mycket!

Julgranen från 2011, My's alldeles första Julafton.
Julgranen några veckor senare... no more ordinary julgran som sagt...
För några veckor sen "fixade" jag en grej, i går "fixade" jag en till grej när jag var i Farsta och i eftermiddag ska ännu en grej "fixas". När det är klart kan det slutgiltiga "fixas". Men det blir nog nån gång nästa år. Ingen brådska längre. Men grymt skönt att få det gjort. Berättar mera när jag är klar med "fixandet".

Jag är för övrigt så glad att jag är klar med alla julklappar. Den enda julklappen som är kvar i denna familj är till mig. Och den får Björn faktiskt fixa själv :-).

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna, hatar känslan av smutsiga tänder på morgnarna efter frukosten.

Inga kommentarer: