måndag 8 december 2014

Dålig karaktär.

Lugn och ro. En liten stund i alla fall.

I dag har jag och Loui bakat lite. Eller bakat och bakat.. gjort lite julgotta. Hemmagjord trillingnöt i och med att Aladdin-asken dissas här hemma. Hoppas ingen köper med sig en sån, it would be awkward. Och sen en till grej som jag lägger upp bild på senare.

Var till Ikea en snabbis också och köpte kudde till barnstolen, så nu har Loui invigt sin stol ordentligt och han tycker om att sitta där! Perfa med andra ord!



I morgon är det meningen att My ska till den finska öppna förskolan men jag vet inte hur det blir då My's förskolelärare som håller i det är sjuk... så jag ska fråga på förskolan i morgon.

I dag blev det lax med potatismos, haricot verts och sweet chili-sås till middag. Usch, jag har slarvat så satans mycket varenda helg nu med ViktVäktarna, men det är så sjuuuukt svårt när man har så mycket godsaker runt omkring en hela tiden! Bättre blir det nog inte kommande helg heller då det vankas barnkalas. Huvva, huvva. Skulle gissa på att vågen visar + i morgon. Poop.


MEN, jag har inte gett upp hela vv-projektet än, försöker äta bra till vardags åtminstone. Det är alltid nåt.

Nu ska jag passa på att surfa vidare lite medan lilleman sover i babyskyddet. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: