torsdag 25 december 2014

Juldagen.

Vad jag är tacksam över dem människor vi har runt omkring oss. I dag har vi varit hos Daniels (en vän och My's gudfar) föräldrar Lasse och Zora i Norsborg. 
Inte nog med att vi blev bjudna på brunch, utan det bjöds på fika efteråt och så fick både My och Loui jättefina julklappar! Sen älskar jag hans föräldrar, dem är ju så goa och genuina, speciellt mot våran lilla skrutta. Satt och pratade med Zora och Stefan (Daniels bror) om allt möjligt. Har inte riktigt hunnit prata med Stefan så många gånger, så nu var det trevligt att man hann snacka en liten stund och lära känna även honom lite bättre. Nu när jag tänker på det så är hela familjen, liksom Björns också, så sjukt positiva. Man får en MASSA positiv energi av att umgås med de. Så, återigen.. vad jag är tacksam för alla nära och kära som vi har runt omkring oss. Tack för att ni finns.



Bästa lekfarbrorn Daniel!

Björn passade på att ta en powernap bredvid Lasse :-)
Finaste Zora!
Sjukt goda hälsobollar gjorda av bl a dadlar och hasselnötter!
I morgon ska vi över till Björns föräldrar och tanka på lite mer sån energi :-). Lite Annandagä-häng. Det ser vi fram emot. Hoppas dessutom på att få spela "Ryktet går" som var så himla kul i går kväll!

Nu måste jag ta hand om en liten Loui. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: