tisdag 31 december 2013

Nyårsafton.

Och jag känner typ bara... and so what? Känns som att jag inte kan bry mig mindre. Är sååå trött efter dagens arbetspass. Vi åkte direkt till vandrarhemmet efter vårat 12-timmarspass. S.K.Ö.N.T.

Om mindre än en halvtimme ska det skjutsas upp en massa fyrverkerier utomhus, jag och Micke ska dricka lite té och därefter går vi ut och kikar på hur fint det kan bli i himlen av alla pengar som skjuts upp i luften...

Sista dagen här i Ö-vik i morgon och det klagar jag fan inte på. Det är tungt att jobba så långa dagar. Speciellt med lyften, även fast vi är två så är det tufft. Hoppas på att jag på nåt sätt underlättat det för Micke den här veckan då han kommer att jobba 4 dagar till efter att jag åkt hem.

Nu kom Micke så nu ska vi vårat kvällsfika!

Inga kommentarer: