fredag 13 december 2013

Friday at last!

Den här dagen har jag längtat efter under hela veckan! Guuuuud så skönt det ska bli med lite ledighet efter dagens arbetspass. Idag jobbar jag dessutom bara till 1330. LYXPASS!
Sen ska jag skynda mig till dagis för att se Mysan, hennes dagiskompisar och fröknarna (mest fröknarna förstås) sjunga lite luciasånger. Apropå det så ska jag faktiskt fråga om när den årliga fotograferingen blir av. Har inte hört ett endast knyst om det.

Snart blir våran älskade lilla tjej 2 år. 2 år!! Tiden har verkligen rusat förbi!!! Älskar henne SÅ MYCKET. Hon är vårt allt.
Ska åka iväg till affären sen och handla ingredienser till baket inför kalaset på Söndag. Jag tänker bara baka sockerkringlor (en massa såna!),
det får räcka så, sen skulle eventuellt Micke och syrran hjälpa till att baka lite kakor. Skulle vara väldigt snällt. Jag tänkte ju dessutom göra en egen tårta. Så det blir till att stå i här hemma i helgen.

Nu måste jag göra i ordning mig lite till innan det är dags att dra iväg. BLÄ.

Inga kommentarer: